<$BlogRSDUrl$>

donderdag, mei 11, 2006

lekker snel en prettig contact, A++ 

Dat staat er als feedback van een verkoper over mij als koper op Ebay. Het was een NES. Datgene waar de transactie over liep.
Het klopt wel. Maar een beetje ranzig klinkt het wel. Misschien kijk ik te veel late night contactadvertenties. Die hebben ook altijd van die mooie zinnetjes. "Ik wil het verhaal zijn dat jij op maandag aan je collega's verteld." Bijvoorbeeld. En dat ik nu op diezelfde toon in mijn hoofd "voor een lekker snel en prettig contact" aan mag horen. Maar op die manier klinkt het niet meer als "reageert op emails en betaalt, vlot".
De zin die me deze week deed grijnzen stond niet op een beeldscherm maar in het echt op een busje:

somke 1
joint a
day keep de
doc awy

Nu heb ik het idee dat er meer nodig is om zo te gaan schrijven. Maar goed. Jimmy is naast 28 jaar oud te huur voor Spaanse les, schoonmaken van huizen, verven en tuinieren. Voor acht euro per uur. Maar dan in het Engels. Of Spaans, zo u wil.

NES buckle

eXTReMe Tracker