<$BlogRSDUrl$>

zondag, april 02, 2006

KXradio 

Vorige zomer ergens. Was het. Raymtzer stond op Breda Barst. En ik ook. In tegenstelling tot komende zomer was het afgelopen zomer niet in september maar begin juni.
Mijn verstand stond nog aan de bar bier af te rekenen toen ik tijdens Raymtzer zijn optreden genoeg van hem kreeg en mijn mening eens wilde gaan spuien over zijn gezeur. Maar toen was het optreden opeens afgelopen. Dus moest ik niet alleen naar voren lopen maar ook nog eens langs het podium. Dat valt allemaal niet mee als je verstand nog steeds staat af te rekenen, steeds nerveuzer staat omdat het ziet dat je steeds verder weg van je verstand vandaan aan het geraken bent. Al doende was ik dus niet als eerste in Raymtzers gezicht. En gaf de barriere van klein grut dat wel al in zijn gezicht was mijn verstand de kans, nog napuffend van een stevig sprintje, mij weer in te tomen. Maar dan sta dus opeens met niks in je handen tussen grut van rond de tien & ome Raymtzer in het midden op een stoeltje. Eh.
In mijn linkerkontzak vond ik mijn paspoort, aha! Maar toen moest ik Raymtzer er nog van overtuigen dat ik er niet mee zat of mijn paspoort nou nog geldig zou zijn of niet na zijn tag &, op mijn aandringen, de Almere-leus.
Dus. Zie foto. Mijn paspoort is niet echt geldig meer. En die mark, dat was de mark van, eh, After Forever en het is de mark van Epica. Mijn verstand lag al minstens een uur lang thuis in bed.

Maar! Ik kwam dus vanavond erop om dit eens op internet te vereeuwigen vanwege "Samenzwering", een feestje in de Stairway to Heaven te U. te ere van de eerste verjaardag van het door Rob Stenders opgezette online radiostation KXradio. Van Stenders Vroeg Op was trouwens afgelopen vrijdag de laatste uitzending op YorinFM, het is van SBS overgegaan naar RTL en RTL heeft geen zin om Rob & Fred & Co. te laten doen waar ze goed en succesvol in zijn. Ook wel: hun eigen zin. Voor mij was dat de derde keer dat Rob & Fred drastisch verhuizen danwel ermee op houden. Aangezien ze tot nu toe steeds weer ergens anders en grootser terug zijn opgedoken ben ik deze keer niet bang. En anders is KX er nog. KXradio dat een feestje gaf. En ik lag op de bank te luisteren. En wende mijn verstand aan om de popquiz te volgen. Helaas kon mijn geheugen bij de 68 fragmenten niet veel meer dan "leuk nummer! eh dinges! van dinges! eh! eh!" roepen. Maar Raymtzer was daar ook. En die komt evenals Rob en ik uit Almere.

eXTReMe Tracker