<$BlogRSDUrl$>

woensdag, maart 15, 2006

Sideways 

Over ons. Stukjes althans. Of nee. Stukken zelfs. Brokken, zo je wil. Nee. Brokken. Zo ik wil.
Dat van die wijn is in ieder geval andersom. Hoewel dat ook nog moet groeien. En kan.
Het stukje rond Drink & Dial beviel mij wel. Nogal. Het klopte eindelijk eens. Het klopte met mijn wereld na een fles wijn of wat. Dat rond is omdat ik niet zelf dial. Ik probeer anderen te laten bellen. Hoewel ik dat niet meer mag doen van mensen die dan slapen.
Maar het klopte zo. Zo af en toe. Dat drammerige niet hoor. Nee. Dat drammerige niet. Dan zou ik mezelf zó terug trekken. En ik weet niks van een Armeense.
Van mijn bureaustoel weet ik meer. Bijvoorbeeld dat die slecht slaapt. De vloer ernaast heeft ook weinig charme. Het is geen stukje uit dit stukje passin' out/on the floor/of the bathroom van.

eXTReMe Tracker