<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, maart 18, 2006

laid back 

Hier. Daar dus. Kwam ik terecht.
Nadat ik vanmiddag uit mijn middagdutje op de bank was ontwaakt op de klanken van Mylo's Muscle Car (Sander Kleinenberg remix) en Hot Chip's Over & Over (Naum Gabo remix). Hoewel ik eigenlijk al vanaf 't hof van commerce wakker aan het worden was. Maar vanaf Mylo en zeker, owh, zo zeker en altijd, bij Hot Chip begon mijn dansbotje te jeuken.
Dat stukje 'Live Gig' in de clip, zo begon mijn Hot Chip ervaring ook. Nietsvermoedend. Internet kon me niks vertellen over wat dat 'Hot Chip'-bandje dat het voorprogramma van Soulwax in Paradiso op tien novermber 2004 zou zijn. Stond ik daar, terwijl langzaam aan steeds meer mensen voor Soulwax enthousiast verrast binnen druppelden, al mijn zelfbeheersing aan te wenden om niet het podium op te springen en ze allemaal te gaan knuffelen.

eXTReMe Tracker