<$BlogRSDUrl$>

zondag, december 18, 2005

Zondag. 

Mijn wangen prikken al niet meer, maar of ik me wil scheren of een tondeuze/baardtrimmer wil kopen. Worden het dan wel weer echte stoppels of blijft het zo zacht. Ik ben dronken, maar het vóelt niet zo, en ik wil meer. Ik moet minder. Ik wil niet moeten, als ik iets niet wil is het moeten. Misschien zou ik dat niet moeten willen. Ik wil morgen niet drinken, of nee, ik wil maat kúnnen houden, ik wil niet verder weg willen, of in ieder geval denken dat ik met meer verder weg raak. Gewennig is des duivels oorkussen. Maar ik ben bang dat ik stil ben als ik niets drink. In de laatste Southpark ep, terwijl ik de naam van deze episode op zoek zie op tv.com een screencap uit de upcoming The Simpsons christmas ep, that shit makes me smile. De search functie van tv.com kan Southpark niet vinden omdat het South Park moet zijn, blijkt na het alfabetisch doorscrollen van een lijst. Juistem. Bloody Mary dus. Wat ook de titel, en in een andere betekenis het onderwerp, is van de ep Supernatural die ik als laatste zag, ep 6. Stan zijn vader, Randy, wordt ladderzat vanachter het stuur geplukt en mag via deze DUI naar de sekte die AA heet. Hier 'blijkt' dat alcoholisme een ziekte is die je niet zelf kan genezen maar waar divine intervention nodig is. Na wat gedoe en een op de paus bloedend maria-beeld komt Stan met de wijze woorden dat zijn pappa niet een geheel-onthouder moet worden maar zelfdiscipline tot mate aan moet wenden. Best een aardig puntje. Iets wat je lekker vind volledig uitsluiten verhelpt het probleem eigenlijk niet echt, ook al ren je hard weg daardoor verdwijnt de wereld niet. Zelfdiscipline. Ik moet nodig een nieuwe spijkerbroek, maar De Bijenkorf heeft online geen leuke modellen, het britse W1Style gelukkig wel, zelfs de Bethow en de Yarik, hoewel de Bethow niet echt meer in mijn maat daar staat. Volgens mij wil ik morgen wel naar Broken Flowers om wat tijd te doden.

eXTReMe Tracker