<$BlogRSDUrl$>

donderdag, december 22, 2005

Bijna 2006! 

Tijd voor goede voornemens! Nou, voor iedereen die voor het uitzingen van tweeduizendenvijf van plan was dat vol te zingen met: "vanaf 2006, rook ik niet meer, echt niet meer!". Jullie kunnen allemaal op mijn steun rekenen. Mijn steun komt in een video-clip, een video clip de ik dankzij dat Marten me pas op Antville wees met jullie kan delen.
Roken is niet cool, verre van, luister en kijk maar naar Bob, negen & een jongen van de Schiedamse straat. Bob heeft bewezen dat het helemaal niet cool is om gravel in je vocal chords te krijgen. Bob wordt zo te horen al sinds een tiental jaren voor zijn geboorte blootgesteld aan zware shag en is hierdoor verslaafd geboren. Nu zijn niet alleen zijn portefuille en longen veroordeeld tot het levenslang, hoe kort dit ook mag worden, zijn van een slaaf van de tabaksindustrie maar ook is hij al sinds zijn vijfde duidelijk het slachtoffer van zijn ouders mislukken in hun leven. Omdat zij niks hebben kunnen bereiken pushen ze nu al jarenlang Bob tot het zijn van van Zanger Bob.
Oftewel. Roken is echt niet cool meer. It turns you into Bob's parents.

"Als de zon weer gaat schijnen"

Sorry.

eXTReMe Tracker