<$BlogRSDUrl$>

zondag, juli 25, 2004

BNN presenteert AVRO's Sterrenslag 

Later. Dankzij de magie van de eerste 'Ga!'-link viel op mijn oor ook G. Daddy of Grandaddy (hier schijnt den Stijn zelve nog niet over uit te zijn) Stijn & de stem van Raymond Van Het Groenewoud. Nu heeft dit al het voordeel dat het niets met BlØf, en dus ook al helemaal niet met een pijnlijke Paskal Jakobsen, te maken. Ook het Vlaamse accent maakt het fijner om gezongen te horen dan het hoekige, knullige, strak-in-het-gareel Nederlands. Maar boven alles is het Schattig en Liev.
"Ik kan u alles geven maar wacht nog effe
Ik zei nog nie zo rijk"
Maar! Niets overtreft het knullige & schattig pathetische elektronica voor geliefden. Het hier volgende is welhaast te mooi om waar te zijn.
"Ik open haar benen
Ik speel met haar tenen"


eXTReMe Tracker